lørdag 23. februar 2008

Baderom

















Nå har jeg endelig kommet over influensaen!!! Det var deilig!!!
Så nå var det mye husarbeid som sto å ventet på meg....hmm...
Men jeg synest faktisk det var deilig å endelig kunne gjøre noe i huset igjen. Badet fikk seg en liten omgang med såpe og vann....så nå ble det så ryddig her at jeg like godt hentet fotoapparatet og tok litt bilder med det samme :-)

















































































Her er en krok igjen å fylle........her skal det komme et badekar med tider og stunder..... Håper det blir før ungene blir store :-/ Har ikke helt bestemt oss for hvilket badekar vi skal ha enda... men men...Ting Tar Tid!!!

12 kommentarer:

Emmeline sa...

Skjønner at du er på bedringens vei..Bra, den influensaen som herjer nå er ikke noe kjekk å få i hus!
For et deilig bad, syns alle bildene fra huset ditt er like delikate: nydelige farger, rene linjer og akkurat passe mye stasj:) Skikkelig koselig syns jeg!
Tror jammen jeg må ta meg en runde på badet i morgen jeg også, dette var inspirerende:)
Skal bli spennende å se hvilket badekar dere ender på! Ha en fin søndag i morgen, her skal jeg slappe av uten å gjøre noe...Deilig. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen, ja det er deilig på hytten--et fint sted å koble av på:)

Hespe sa...

Så hyggelig å høre at du er frisk igjen, og hyggelig med link :O)

Det baderommet ditt var bare så flott - og badekar hørtes forlokkende ut.... Litt misunnelig jeg :O)

Ha det fortsatt fint i lørdagsnatten og god helg videre!

Klem

Lille Trille sa...

Heisann !
For et lekkert bad du har...ja kjøkken også for den saks skyld :-)
Har tittet på innleggene dine, masse fine bilder.
Ønsker deg fortsatt en flott helg.
- Lille Trille
(ps. linker deg jeg)

liven sa...

Hei:) Så lekkert bad du har da!!
Måtte kikke i bloggen din for her hadde ikke jeg vært før....
Så fint!!
Bestillte meg en katalog fra Gudrun Sjøden....synest det var så kjempefine farger!!
Ha en fin søndag:)

Huset i Hagen sa...

Lekkert bad dere har! Jeg synes du har det så fint rund om i hele huset ditt på de bildene du viser med nydelige detaljer. Godt at du er frisk igjen :0) Ha en fin søndag i ruskeværet! :0)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Heisann! :O)
kjempefint bad! -Skikkelig fine de bildene du har på venstre side- har du laget dem selv?

Lykkelene sa...

Så fine spreke farger du har på badet:0)

Mia sa...

Koselige bilder fra badet! Koselig også at du er blitt bra, det er jo såååå kjedelig å være syk, og vite at ting hoper seg opp, samt at man ikke får gjort det man har lyst til.

Hespe sa...

Takk for KOS kommentar. Jeg liker også best "det første", det andre ble jeg ikke helt fornøgd med! Men, men - prøve og feile og lære på veien - det er det som er tingen!!!

Ha en flott kveld!

Klem :O)

Karoline sa...

så delikat bad du har, så ut som et skikkelig velvære rom, ikke mye tegn til små barn der..!!!ellers masse fine bilder fra kjøkken, stue og barnerom, her kommer jeg igjen!
ha en fin kveld!
vh karoline

Hespe sa...

Titter innom for å ønske deg en flott helg - kos deg masse!!

Klem :O)

sue sa...

債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社