onsdag 9. januar 2008

Prinsessens Rosa Drøm...



















Tenkte dere skulle få en liten titt inn i vår datters lille hule...hun elsker rosa og prinsesser!!!
I dag har jeg tatt for meg rommet hennes, og ryddet og sortert "litt" leker.
Deilig å få rydde litt opp der, og få litt oversikt over alle lekene etter julen.






































Denne dukkevognen køpte jeg for lenge siden (i min tenåringstid faktisk) da min søster jobbet i lekebutikk...
Syntes den var utrolig søt...
Det passet jo godt da den lille prinsessen vår kom for 5 år siden, og hun kunne virkelig ta den i bruk!!!
Engelen henger fint over sengen hennes, og passer på henne hver natt!!!






















Dette dukkehuset fikk hun til Jul fra oss. I dag har jeg styrt på med en lyslenke fra jul...som jeg har festet oppe i taket i dukkehuset. Så nå er det full belysning inne i huset også...og Prinsessen var sååå fornøyd da hun kom hjem fra barnehagen, og fikk se rommet sitt og huset som lyste opp!!!
Tror jeg skal feste lampene på lyslenken litt mer, slik at belysningen ikke ser helt vill ut!!!







































Her er "litt" av veskesamlingen til Prinsessen. Vi har begge to sansen for SIA sine vesker...og hver gang vi er i Danmark, kommer vi hjem igjen med EN ny veske...eller TO...














...Omtrent slik som på denne rosa vesken, så Prinsessen vår ut da hun fikk se lysene i dukkehuset i dag :-)

1 kommentar:

Lykkelene sa...

Hei! For eit herleg prinsesserom:0)
Du spurte om kjolane og genserane på sida mi. Det er desse modellane, men du bestemmer farge og motiv. Skal snart begynne å lage litt vår/sommertøy. Dersom det blir bra skal eg også lage med bilder av barnet på, må teste det ut på mi prinsesse først. Ta kontakt igjen om du har ønsker/preferanser i forhold til andre farger osv...
Ha ein fin kveld:0)