søndag 13. januar 2008

En deilig og rolig helg...













I helgen var jeg en liten tur og sjekket salget i åsane...fant meg nye lamper i stuevinduene... og kjøpte meg nye skjermer og tulipaner på IKEA :-)
Lampene var til halv pris...så jeg kjøpte meg like godt 4 stk.
Vi har også fått den nye flatskjerm TV vår i helgen, så det har blitt litt ekstra TV-titting :-)
Ønsker dere en riktig fin ny uke...som kommer allerede i morgen!!!
(P.S...jeg begynte på diett forrige mandag...jeg har vært kjempeflink!!! Jeg har ikke rørt en eneste bit sjokolade eller noe annet snop! Jeg er såååååå stolt!!!)

2 kommentarer:

Lykkelene sa...

Så flink du har vore mtp sjokoladen:0) Lampene var kjempefine. Ha ei fin veke!

Emmeline sa...

Heisann. Jeg så hilsenen din inne hos Lykkelene. Du har så FIN blogg, har vært her før og det er lekre bilder av et lekkert hus. Her vil jeg gjerne komme på bloggbesøk igjen. Sjarmerende bilde fra barnehender. Kunst rett og slett:)